Yavrugeyikinannesi merhaba bende doğum kilolarından dolayı çok mutsuzum😒18 kg kaldı.artık koca gobegimle hep hamile gibiyim. Cocuk doktorumu instagramda takip ediyorum kızı ile video koymuş -17 kilo vemris diye kontrolde çekinmedim sordum ☺ hocam ben emizriyorum ama diyet yapmak istiyorum dedim.siz nasıl zayıfladınız diye sordum. Çay içmeyi bırakmış günde 2 3 bardak yeşil çay ve ekmek sadece bir dilim. et (kırmızı,balık,tavuk) süt, yoğurt ,yumurta ,bulgur pilavi, salata ve asansöre binmemiş hiç ac kalmamış. Ben başladım acıkınca yumurta hasliyorum süt içiyorum yoğurt felan henüz tartılmadım yeni başladım.ama hafiflemiş hissediyorum kendimi.😃 çocuk doktorum diyetisyenim oldu😃😃