Merhaba kızlar. Bebeğim 6 aylık oldu hamileyken almadığım kiloları doğumdan sonra aldım. Bebeğime sütü pompalayarak veriyorum ayrıca mama da veriyorum. Hem ek gıdaya da başladık. Artık diyete başlamak istiyorum. Diyarbakır’da önerebileceğiniz diyetisyen var mı? Hem kilo vermek istiyorum hem de sütüm azalmasın istiyorum.♥️