Benim bebeğim de 3 aylık ve sağ göğsümü emmeyi reddediyor. Bağırıyor ağlıyor. Zorlamıyorum ama her seferinde deniyorum. Uyku sersemi olduğu zamanlarda alıyor. Doktorum özellikle iki göğüs arasındaki yapısal farklılıklarda bu durumun yaşanabileceğini söyledi. Benim iki göğsümün büyüklükleri farklıydı her zaman. Başka bir sebep de ikisinden gelen cc nin farklılığıymış veya birisinden tazyikli gelmesiymiş. Sonuç, meme ve mama şeklinde ilerliyoruz.