Merhaba kızlar bebegim 1 hafta sonra 4 aylik olcak ve sürekli kucak istiyo evin icinde gezmek istiyo kalabalik ortamlari ve farkli evleri hic sevmiyo kucagi unutturmak icin surekli onunla konusuyorum ama bu beni cok yoruyo normalde uykusuda duzenliydi 1 haftada degisti 9 da uyuyan cocuk 12 de uyur oldu sebebi nedir ben bu aliskanliklardan nasil vazgecirtiriim