Hepinize çok teşekkür ederim anneler. İçimi rahatlattınız. Uyuyordu uyanınca baktım içindeydi. Dedğiniz gibi dar bez ve zıbın belki üşüme nedeniyle içine kaçıyordu sanırım. Doktora da haftaya gidecez yine sorarım orada da. Allah hepinizden razı olsun .🥰