Enis-Aren Bebeğim doğduğundan beri sleep marka bez kullaniyoruz Kasım ayı indirimlerinden birkaç paket bezi 110 TL aldım şimdi bakıyorum aynı bez 210 olmuş bin yada A101 bezlerinden kullanan varmı nasıl
Balkupum2505 Enis-Aren bim bezi bizde çok pisik yapti özellikle arka bölümü kuruk sokumu hizasi fisir fisir oldu ve kasiyodu surekli. Bende sleepy kullaniyodum baktim aldi basini gidiyo şokun bezine gectim biminkinden iyi yine ama oda 55 tl olmus