29 haftalik hamileyim 2 ci hamileleigim fakat ilkinde hic agrim veya sancim olmadigi icin tam emin olamiyorum dun geceden beri belimde yanma var bacaklarima vuruyo kasiklarima arada agri giriyo 45 dakikada bir ama kısa kısa bazende geciyo bide karnima agri giriyo sizce dogum belirtisimi cok endiseliyim ama sonra geciyo kasik agrim karin agrim ama belimdeki hic gecmiyo yanmasi ? bide dun 2 tane nokta seklinde turuncumsu bi renkte leke gelmis ic camasirima ama cok az kahverengiyede benziyo emin degilim yardimci olurmussunuz pazaryesi randevum var o yizden gitmedim doktora kipirdamalari normal