Snowglobe Zhr51 bazıları 40 bittiği gibi oluyo. Benim 5 buçuk ay oldu hala olmadı mesela. Kişiden kişiye göre değişiyor.
Wolverine Zhr51 ben 9.ay regl olmuştum. 1 seneye kadar olmayabilir. Yumurtlama devam ediyor ama o yüzden korunmazsan hemen hamile kalirsin.
Snowglobe Wolverine size Bi kaç şey sorabilir miyim. Sezeryan mı normal doğum mı yaptınız? Normalde ağrılı mı geçiyordu? Ağrılı geçiyorsa ilk adet ve sonrası ağrı oldu mu? Kusura bakmayın çok soru sordum.
Wolverine Snowglobe Sezaryen doğum oldu. Ama benim doğumdan önce de regl ağrılarım zirvede olur migrenim tutardi. Hala hiç bişey değişmeden devam ediyor.🤷🏻♀️
Snowglobe Wolverine off. Gerçekten bazen bunu düşünüyorum. Benim de çok ağrım oluyo ve afedersiniz kusma da olma. İlk gün berbat geçiyo. Bebek varken nasıl olacak diye düşüyorum.
Grace22 Snowglobe İnan o ağrı falan hiç göze gelmiyor😅 bende çok ağrılı geçiririm adetimi doğumdan sonrada aynı . zor oluyor ama sabrediyorsin agrini dusunucek vaktin bile kalmiyor