Civciv21 46 cm doktora gösterin dediler , erkek bebek babasının da büyükmüş öyle diyor kayınvalidem. Çok endişeleniyorum
Egeninguzelannesi Civciv21 Bizde bu konudan dolayı düzenli olarak ölçüm yaptırıyoruz baş çevresini 44.5cm bizimkide 4.5 ayligiz bir buçuk hafta sonra tekrar doktora gideceğiz
Sermec27 Civciv21 en fazla 45.5 cm olmalı diye biliyorum 6 aylıkken biz 6 bucuk aylık olduk 6 aylıkken 43 cm di bazen genetikte olabillyor ama takip gerekli olabilir
YavuzCagan Civciv21 49,5 büyüklüğünde oğlumun ama benım oglum 14 aylık sınırda ama abartı değil takip edilcek vs size ultrasonla kontrol etmekden bahsedilmedi mi yani bi bakalım vs demedi mi doktor sadece takip mi edilcekmiş
Ays58a Civciv21 Benim oğlumda 6 aylık doktora götürmüştüm baş çevresi 45 cm yani 1 cm fark var yani bizim doktorumuz bize birşey demedi normal değil m yani
Mlkhrn Melek6177 e nabız persentil eğrisinden bebeğinizin ölçülerini alt ve üst sınırla birlikte takip edebilirsiniz
Egeninguzelannesi Melek6177 4 aylıkta sınır 44 demişti düzenli olarak takibini yapacağız dedi doktor dogudugunda da baş çevresi 1 cm büyükmüş ama benim içimin rahat olması için bu ay ultrosanla bakmasını isteyeceğim doktordan sizin ki kaç canım
Melek6177 Egeninguzelannesi anladım evet anne olunca içimiz rahat olmuyo inşallah bi sorun yoktur çok geçmiş olsun 🤲🏻 Bizim 41 cm
Civciv21 Ays58a doktorumuz herhangi birşey demedi bunu söyleyen sağlık ocağındaki hemşire. Benim oğlumun kilosu ve boyu da sınırın üzerinde. Sizi de gereksiz yere rahatsız etmek istemem bu sorumla
Mlkhrn balarisi_2019 kendi e nabızınıza giriyorsunuz. Orada üstte çocuklarım yazan bir yer var ona tıklıyorsunuz. Çocuğunuzun e nabızı açılıyor. Aşı takvimi bölümüne giriyorsunuz. Aşı takvimi-aşılar-persentil kısmından persentile tıklayınca grafikler çıkıyor. Altında da ölçüler yazıyor
Zhnce Civciv21 benimki 7 yada 8 aylikken 47 cmdi koca kafalı yani Doktor tahlil vs istedi hepsi temiz çıktı Bingildagi da zaten geç kapandı bi problem yok ama durdu bi sure sonra büyümesi