Afrodit 7 aylık oldu ama hala gaz problemi yaşıyorum ilaç vs denedim. Aşırı huysuz emiyor ek gıdada başladım. Gece 152627282 defa bağırarak uyanıyor. Yorgun,uykusuz enerjim sıfır🙄🥱 önerilerinizi bekliyorum. Şimdiden teşekkürler😍