Semrakrbck Bebegim 7 bucuk aylik 9 kilo 71 cm bu aralar cok fazla uyuyor acaba kansizlik mi var diye endiseleniyorum arada cok usuyor gogus kisma bu durumu yasayan var mi
Loreyli Semrakrbck benim bebeğim 16 aylık bizde de var kansızlık. Ama şuruplarını da içiremiyoruz. 9. Ayda kan değerleri için kontrol oluyor diye hatırlıyorum. Ama şüpheleniyorsanız bence baktırın. Size karşı koyamıyorken tedavisi bitsin
Mavilii Semrakrbck kansizlik dediğiniz şey demir eksikliği sanırım. Ama demir eksikliği olduğunda uyku problemi daha çok oluyor. Yani uyumuş olması o anlama gelmez ama yine de endişeniz varsa Bi doktora danışın. Bu arada demir ilaci kullanmiyormusunuz?
Melekakcakaya21 Semrakrbck Semrakrbck bn baska bsy sormak istiyorum bnm bebegim yeni dort ay asisini oldu kan ilaci verdiler bigun kulandim kabizlik yapti mahvoldu bebeğim bnde BIRAKTIM napmaliyim vermelimiyin yoksa onun yerine baska bisymi veriyim …🥰
Semrakrbck Loreyli evet 9. Ayda oluyor ama daha cok var simdi de kani aldirmak beebgimi huzursuz etmekte istemiyorm bilemedim ya
Semrakrbck Mavilii ayy bilmiyorum ki evet hem demir hemde kan ilacini kullaniyoruz ama 1 2 haftadir hep uyumak istiyor suphelendim dogrusu
Semrakrbck Melekakcakaya21 canim saglik ocagindaki kan ve demir ilaclarini kullanma bence icerisinde bir suru sey var ondan kabizlik yapmis olabilir
Semrakrbck Melekakcakaya21 canim kan damlasi bestiron demir damlasi da ocean sprey olani al onlar bi icerigi temiz olan zeytinyagi icerir