mino01 İkinci gebeliğim ve maalesef sağ damar soldan, sol damar sağdan çıkıyor. Kalp yetmezliği teşhisi kondu. Bu durumda doğumda yoğun bakıma alınıp sonrasında ameliyat olacak. Var mı bu durumu yaşayıp sağlığına kavuşan ? 😔
Mervefe07 mino01 var canım eltimin oğlunda da aynı sorun vardı doğduktan 1 hafta sonra ameliyat oldu şu an 1. Sınıfa gidiyor 6 ayda bir kontrole gidiyorlar
mino01 Mervefe07böyle güzel örnekler duydukça mutlu oluyorum. Rabbim inşallah benim bebeğimede şifar verir 🙌🏼
ceyhunun_annesi mino01 arkadaşımın akrabası canım 2 gün önce bebek ameliyata girdi ama durumu nasil bilmiyorum cok gecmis olsun rabbim sifa versin
Arzudr mino01 anlattıgınız arsa sanırım damarların ters olması ama bu kalp yetemzlıgı degıl genetık bır durum ve oyle korkulcsk bırsey degıl
mino01 Arzudr sizi üzmek istemem ama 4 aylıkken bebeğimi kaybettim 😔 ameliyatı kaldırmaz beklemesi gerek denildi ama yavrum dayanamadı. Sadece damarlar ters değildi ayrıca kalbin bir tarafı diğerine göre küçüktü. Üstelik o küçük olan yeri solunum açısından yani damarlara temiz kanın pompalandığı yer olduğu için hayatı riski çok yüksekti. Doğumdan sonra anju oldu o zaman farkettiler bu durumu. Anne karnında sadece damarlar ters denilmişti.