Bebeğim 24 günlük sürekli ağlıyor gazını çıkarıyorum karnını doyuruyorum altını temizliyorum masaj yapıyorum napiyorsam yapim susmuyo lütfen fikirlerinizi benimle paylaşın sabah 6 dan akşam 8e kadar 5 dk uyuyup geri kalkıp ağlıyor neden böyle kafayı yicem ağlamaktan sütüm kesilecek diye de korkuyorum