Tam uyku düzenini kurdum derken gece uyanmadan ağlamalar sabaha kadar emme gündüzleri sürekli mız mız kafasını yastığa koyar koymaz ağlıyor her türlü uyutma yöntemini reddediyor artık gücümde kalmadı sürekli tükürüyor salyası akıyor ellerini kemiriyor acaba diş huysuzluğu mu atak mı önceden uyku saati gelince ya beşiğinde ya ayağımda 5 dk sallardım uyurdu lütfen geçici bir süreç olduğunu söyleyin çok yoruldum günlerdir uykusuzum