Merhaba güzel anneler bebeğim 4 ay 4 günlük el işaret parmağında bu sabah kızarıklık fark ettim elini emiyor o yüzden sandım baktım kızarıklık gitmemiş parmağına tekrar baktım tırnağı batmış gibiydi kestim kenarlarını ama çok ağladı acıyor sanırım ne yapmam lazım başına gelen var mı