OlgaArslan Annnisshhh kalsiyum eksikliğinden oluyor diye biliyorum mutlaka bi doktora başvurmanız lazım en basiti sağlık ocağına gidip durumu anlatınız. Geçmiş olsun
Domino Hastaneye gittiniz mi hiç ? Bende de sırt bacak ağrısı vardı dizlerim ağrıyordu fitik olduğunu söyledi doktor mr çekildim
Annnisshhh Domino hayır gitmedim henüz gitmeye cesaret edemiyorum kötü birşey çıkar diye sadece sağlık ocağında tahlil yaptırdım demir eksikliği çıktı şimdi demir ilacı kullanıyorum ama geçmedi benim sadece diz kapaklarında ağrı var
Domino Annnisshhh hmm anladım canım ben bel bacak agrım da vardı tamam o zaman. Olaylarını düzenli ve saatin de içerden geçer inşallah. Gun içinde bebegin uyudu zaman uzan dinlen ayaklarının altına yastik koyup geçmiş olsun