geceuyumayanne1 isine karismak gibi olmasin ama ekmegin icini vermektense yaptigim peynirden kalan peynir alti suyu, yulaf unu, irmik ve cay kasiginin ucuyla da karbonat atip kendim yapiyorum minik ekmekler sonrada onlari buzluga atıyorum. İhtiyac kadarini cikarip kahvaltisinda yemegine koyacaksam yemegine katıyorum.