runigves Minnoşum erken gelmeye karar verdi. Sezeryan günümü beklerken ani gelen sancıyla hastaneye koştuk 31 aralıkta vee öğlen 14:43de kızımı kucağıma aldım sezeryanle. 1 gün daha sabredemedi minnoşum 😃
Zekimurendebizigorecekmi runigves Bizizm ki de 30 Aralık’ta gelmişti :) oğlak burçları çok iyi huylu oluyorlar . Umarım sizin bebişte öyle olur sağlıkla büyütün 🌸
runigves Zekimurendebizigorecekmi teşekkür ederim inşallah öyle olur 🥰 Allah bağışlasın. Güle güle büyütün 🤗