esmayllmz0 Bebegım ilk doğduğunda 3,300kıloydu dün 1 aylık olduk ve kontrolümüz vardı 4,800 olmuş doktor ıyı dedi kılosu ben yine de buraya sormak ıstedım sizce iyimi erkek bebegım
UMUTUMM___ esmayllmz0 öncelikle MasaAllah 750 gr ve 1 kilo alması gerek ayda bebeğiniz cok cok iyi beslenmis Allah size bağışlasın insaAllah sadece anne sütümü mamada veriyormusunuz♥️
asiltonunmommysi esmayllmz0 doktor ne derse odur canım, 2800 doğdu benimki 4 aylık şu an 6500 yani sen 4 aylık olunca benimkini kalarsın gibi geliyor mesela 🙂 takılma sakın
Buketpoyraz esmayllmz0 maşallaha cok güzel kilo almış , bence mamayı vermeye gerek bile yok sütünüz yetiyor 🤗
UMUTUMM___ esmayllmz0 gayet iyi öncelikle sağlıklı olsun kilo cok önemli deil benim bebeğimde 32 günlük kilosu boyu ayına göre ideal iyi dedi doktorumuz♥️♥️
esmayllmz0 Boncuk21 tek meme verıyorum çoğunlukla bazen huysuzlasınca ıkıncıyı verıyorum ama ıkıncyıde çok emmiyor birinci de doyuyor
Mlkhrn esmayllmz0 o kadar sütünüz var maşallah neden bir kez de olsa mama veriyorsunuz ki? Sütünüz yetiyor belli ki