Malesef başımıza elim bir olay geldi 3 hafta önce. O olaydan sonra karar verdim ki eşimin anlık konumunu bilmem lazım . Hatta bunu eşime de söyledim oda tabi olur yapalım dedi. Sonra kaldı öyle. Bende düşündüm insan oğlu beşer şaşar. Ben bunu habersiz yapayım. Ama uygulama indirmeden olursa makbule geçer.
Google haritalar dan denedim kendimde. Ama bağlantı paylaşılıyor diyor. Bunu anlamadan yapmanın bir yolu var mıdır.