Kızlar 2 gündür aksam olunca basım cok agrıyordu gündüzleri bırsey yok tu. Buqun başım agrıyor sesım degişti. Gözlerım yanıyor. Omuzlarım agrıyor kafam agır gelıyor sankı. Dün mutfak dolap sıldım ondanmı boynum bilmiyorum. Kokuda alamıyorum parfümü yaklastırıyorum ıyıce burnuma öyle alıyorum anca. Yemek yaptım yemektende tat alamadım. Kola içtim dedım asıtlı oda pek bırse anlamadım. Bıryerede gıtmedım hıc vurüsmü oldum acaba korkuyorum grımı yoksa. Gecelerıde sıcak oluyor ev iç çamasırlarıyla yatıyorum üstüm açılıyor arada ondanmı hasta oldum bılmıorum napacam😔 doktora gıdecem test yaprlarmıs acaba sımdı