bukaga Merhabalarrr, bebişimi saat 8-9 gibi uyutuyorum 1-2 saate ağlayarak uyanıyor gidip yeniden uyutuyorum yani uyandıgında ağlıyor sizinki nasıl uyanıyorrr
Lulemom bukaga benim bebeğim 5 aylık olacak. aralarda uyanıyor ama daha hiç ağlayarak uyanmadı. Neye göre oluyo bu bilmiyorum. Yeğenimde çığlık atarak uyanırdı. Ben kızımın sabahları kaçta kalktığını bilmiyorum. Uyandığımda uyanmış oluyo. Bazen kendi kendine konuşuyo gibi ses çıkarıyo ona uyanıyorum. Geceleri uyandığında elini kemiriyo o sese uyanıyorum.
edizsmom bukaga bebeğim 2 saat uyusa göbek aticam abartısız tam 40. Dk da birden açıyor gozlerini gecede gündüzde böyle Adile Naşit diyorum artık bebeğime 😀valla uyku sürelerini uzatan veya gece uykusunu düzene koyan butun annelerden tavsiyelere açığım.🙏🏻❣️😀
Edaazad bukaga benim bebegimde oyle ama kucak aliskanligi var ve ilgiyi cok seven yatmayi hic sevmeyen bir bebek o yuzden aglayarak uyaniyor yani geceleri de mama icin uyku arasinda agliyo mamayi verince susup uyumaya devam ediyo cok normal bisey bu