Egelim merveyyoruuk Güzel oluyor ya ben de sevsin isterdim, akşam çayın yanında iyi gidiyor, o yemeyince benim de yapasım gelmiyor. Bana puding yap başka bir şey istemiyorum der, tek tatlısı puding ☺️
merveyyoruuk Egelim Valla insan bazen sıkılıyor kıbrıs tatlısı yapa yapa bir ara tiksinmiştim hergün versen yerdi yani 😂
2cocuk_1anne_ merveyyoruuk çok gğzle görünüyor 🥰 ellerine sağlık afiyet olsun 😊 O kalıp bende yok malesef 😔 Bende kedi dili tatlısı yaptım bugüne
merveyyoruuk 2cocuk_1anne_ Çook teşekkür ederim canım. Her yerde bulunuyor aslında artık kalıp😊 Kedi dilide enfes olmuştur ellerine sağlık ♥️
DenizSerap Allahım güya dikkat edecektim ne kadar iradesizimmm yeniden sosyal hayata dönmeliyim delireceğim bu tatlıyı görmek beni mahvettii 🥺🥺🥺🥺
2cocuk_1anne_ merveyyoruuk benim yaşadığım yer berbat bir yer hiç bir şey yok Takıp ediyim de bime geldiği zaman alıyim aslında 🥰 Teşekkürler canım 🥰
Deletedmom00881 merveyyoruuk buda benim tatlım dün akşam yapmıştım şimdi servis ediyorum portakallı olduğu için vitamin deposu 😃