6 gün sonra 40ım çıkıyor kontrolüm var ama 3 gündür vajinadan gaz çıkma sorunu yaşıyorum bir süre oturup ayağa kalkınca oluyor bunu yaşayan var mı? Normal doğum yaptım dikişlerim de vardi neredeyse hepsi düştü kanamalarim da baya azaldı bir süre koku sıkıntısı yaşadım şimdi baya azaldı biraz kanama olunca koku olabiliyor. Şimdi de bu sıkıntım çıktı 🙄