Ikizannesi5 32 haftalık 2400 gram doğmuştu🙏🏻 Başlarda çok geriden geliyordu. Elinde bi şey tutmuyordu, dönmüyordu en önemlisi oturamıyordu. Her gün sporlar, egzersizler kafayı yemiştim ve ister istemez üzülüp geriliyordum. 7.aya kadar tıpkı yenidoğan gibiydi. 7.5 aylık olduktan sonra bir anda her şeyi yapmaya başladı. Şuan 10 ay 23 günlük oturuyor, baybay yapıyor, dede-anne-mama ve baba diyor. Ayakta dikiliyor. Bazen bunları yapabildiğine inanamıyorum🤭