Merhaba arkadaşlar bebeğim 3 aylık ilk 1 ay böyle bi sorunumuz yoktu kusuyodu ama az bi miktar eskilerin deyimiyle çökelek tarzında . Ama 2 aylık olduğundan beridir bu 1 aydır fazlasıyla her emzirmeden sonra kusuyor özellikle gazını çıkarttıktan sonra miktarı fazla ve bazende su gbi atıyo . Doktor miğde kapakçığı gevşektir dedi ve başka bişey demedi kilo alımı normal olduğu için sizce aranızda bu durumu yaşayan varmıdır ne yapılmalı