Ogretmen1anne Merhaba güzel anneler 💐 Biz 5. Ayımıza yeni girdik doktorumuz 6 ay olmadan oturtma dedi ama ben 5. Ayda destekli oturabilir düşüncesindeyim. Sizler ne zaman destekli oturtmaya başladınız ?
ayscnky1 Ogretmen1anne benim bebeğim 4 ay 4 günlük bu ay ki kontrolünde oturtabilir miyim diye sordum çünkü hep oturmak istiyodu bebeğim doktorda kucağınızda destekli oturabilir dedi bizde oturtuyoruz hiç bi sıkıntı yok çok şükür 🙌🏻
AslanannesiAyse Ogretmen1anne benim kayınvalidemin bir lafı vardır oğlanlar 4 ayda oturur kızlar 6.ayda biz de oğlumuzu 4.ayını doldurunca destekli bir şekilde oturtmaya başladık şuan 7,5 aylık ve desteksiz oturabiliyor 🙂
Yica 6m ayda ek gıdaya başlayabilmesi için 5. Ayda oturtmaya başlamıştım zaten çok hazırmış çok kısa bir süre içinde desteksiz oturmaya başlamıştı
Ogretmen1anne Lina34 doktorumuzda aynı şeyi söyledi ama ek gıdalarda otururken sıkıntı olur mu diye düşünüyordum. Teşekkür ederim 🤩
Yica Ogretmen1anne aynen zaten doktorlar da 4. Ayda kucakta 5. Ayda destekli 6. Ayda desteksiz otursbikeceklerini söylüyor. Birde hiç oturmamis bebek nasıl oturmayı ogrenevek
Ogretmen1anne AslanannesiAyse ☺️ Benimde duyduklarım hep 4. Ayın sonu 5. Ayın başı başladık destekli oturtmaya diyor. Doktorumuz öyle söyleyince tereddütte kaldım biraz.
aylul0 Ogretmen1anne bizim doktorumuz 4.ay kontrolünde biz sormadan kendisi destekli oturtmaya başlayın demişti