Balbebek10 çok zor durum diş dönemi olabilşr yada atak vs yada canı istemiyordur bunun bi yolu yok tek tavsiyem akışına bırak arada teklif et yemesse ısrar etme bikaç kere dene tattır az mümkünse severse yesin hiç olmadı ekmek ver eline önüne koy kendi yemek istiyo olabilir neyi istiyosa onu yedir şartlandırma kendini zamanla alışır düzelir , bizimkide 12 aydan sonra yemeye başladı ama yine bazen reddediyo ısrar etmiyom bi süre bekleyip sonra veriyom vs öyle yani .Birde emziriyosan onunda etkisi var iştahsızlıkla sütten kesilince düzene girer diyorlar.