Meraba okursanız sevinirim yoksa canınız sağolsun…
ben 9 senedir alopesi universal hastasıyım tüm vücut kıllarım yok hiç bir yerde daha önce tedavi gördüm çok kez çıktı ama döküldü. Youtubede gezinirken bir adama denk geldim kendini 6 yaşından 40 yaşına kadar bu hastalık varmış denemediği şey kalmamıs kendi bulduğu tedavi yöntemiyle iyileşmiş bir karışım yapıyormus bu tabiki takviye. Adamla tanıştım konuştum bana iyileşenlerin resimlerini ses kayıtlarını attı. Bende iyileşenlerle görüştüm neyse bana yapmam gereken 6 aylık tedaviyi söyledi ilk önce cildiyeye gidip kafa deri altına uygulanan kortizon destegi iste dedi ikna et dedi bende randevu aldım gittim cildiyeye doktor pek istemedi igne olmamı igleşme olasılıgı yok gibi düşünüyor doktorla bu hastalığı çünkü. Neyse gittim ignemi oldum kafamdan 40 yerden . Çok ağrılı oldu. Tedavi şu ayda 1 defa kafadan kortizon 5 ay vurulıcam ve 3 ay kortizon hapı. Ve 5 ay kalçadan kortizon iğne . Adama inandım ve bu yola başladım. Sürekli zaten irtibat halindeyiz fakat benim troidim yüksek çıktı. Doktor sordugumda sıkıntı olmaz dedi ama o abi troid hastalarında biraz sıkıntılı dedi. Bende korktum hani troid kullandığım. İçin ölürmüyüm. Daha öncede kullandım ama bir yandanda denemek istiyorum. Yüzlerce iyileşen var. Cildiye doktorum merak ediyorum seni takip edicem dedi hani igleşip igleşmicemmi diye