Merhaba güzel hanımlar… kızım 5 ay 21 günlük 4. Ayından itibaren uykusunu düzene koymaya çalışıyorum. Gündüzleri hiç uyumuyordu kızım ya da ben beceremiyordum. Bu hafta gündüzleri uyutmaya çalışıyorum. 4 aylık olunca uyku gerilemesi mi ne olduysa gece 3-4-5 kaçta emmeye kalkarsa emiyor ama geri uyuması 2 saati buluyor. Gündüzleri uyumadığı gibi gecede uyanık… artık çok yormaya başladı kendimi geçtim gelişimini etkileyecek diye endişe ediyorum. Akıl verin ne yapayım. Bu arada gündüzlerde kucakta pış pış gece uyuturken memede uyuyor. Kendi başına ağlıyor dayanamam o şekilde bırakmaya.