Selam kızlar ✋kolik bebek annesi olarak gazdan bitmiş durumdaydım herşeyi denedim fayda etmedi şimdi oğlum 5ay 11 günlük 2 gündür elma veriyorum yedikten sonra popodan gazı çıkarıyor hemen normalde çok uğraşıyoduk popodan gaz çıkarsın diye artık gerek kalmadı kabızlığa da fayda ediyo hem.bebisiniz ek gıdaya başlıcaksa elma verin rahat edin valla😂 bebeği küçük olanlara da sabır diliyorum biz çaresini bulamadık 5aya kadar inşallah tez zamanda geçer gazları rahatlarsınız sizde☺️