Kumru_ 23gün önce normal doğum yaptım ve bu ikinci doğumumdu. Sürekli vajinal gaz oluyor çok rahasiz oluyorum bu durumdan. Bu normal mi? Acaba deformasyon mu oldu o bölgede, geçici midir? Hayır bir de sesli oluyor tutamiyorum da🤦Nolur geçer deyin
bjkbb Kumru_ ben normal doğum yapmadım ama bendede arada bir oluyor. Ne zaman geçecek inanın bende bilmiyorum
cileklisakiz Kumru_ genişlik hissediyormusunuz genelde genişlikte yada pozisyondan kaynaklı olabiliyor
Kumru_ cileklisakiz Hiç anlamıyorum ki zaten şuan ilişki yaşamıyoruz. Normal oturup kalkarken yürürken bile oluyor ya
bjkbb Kumru_ yok bende o kadar değil ben sanki üşüttügum zaman oluyor gibi geliyo bana birde ilişki sonrası oluyo bazen 🤭 hava girip çıktığından sanırım.
metehanmom_ Kumru_ vajinal gaz idrar torbasıyla alakalı şuan Doğumdan dolayı aşağıdadır rahim toparlandıkça idrar torbası da yerine çıkacaktır benm hamilelikte oluyordu doktor böyle demişti 😊