Canım sağlık ocaklarında ebe oluyor bir tek sağlık ocağında ebe takar. Devlette kadın doğuma gidiyorsun önce kan vermeni istiyorlar. Ertesi güne zaten sonucu çıkmış oluyor. Ebe sana spiral için gün saat veriyor. Adeti illa beklemen gerekmiyor. Ne zaman adet olacağım belli değil bekleyemem taksanız adet olmadan sorun olur mu demiştim hayır sadece takması daha kolay oluyor demişti doktor. Yani illa adet gerekmiyor. Bir acısıda yok. Hafif bir adet sancısını geliyor aynı gün kayboluyor sancı. Takıldıktan 1 ay sonra kontrole gidiyorsun tam oturmuş mu diye bakıyor doktor.