Gul-nur Güzel anneler 10 gün önce sezeryan ile doğum yaptım. İdrarımı yaparken ağrı oluyor. Bu durum ameliyatın getirdiği bir ağrımı yoksa idrar yolu enfeksiyonumu oldum bunu anlamaya çalışıyorum. Yardımlarınızı bekliyorum ❤️🙂
Efessmomm Gul-nur benim 10 gün sonrasında ağrım kalmamıştı enfeksiyon olabilir bi doktoruna gitsen iyi edersin bende daha sonrasında yaşadım monurol saşe verdi geçti
Cero_12 Gul-nur merhaba bende yirmi gün oldu sezeryan ile doğum yaptım iki gün bol su için üç litre en az eğer hala devam ediyorsa doktorunuza danışın