Boylu0104 Kızlar merhaba 7 ay 8 günlük bi oğlum var cuma günğ kontrolumuz var doktor 3 doz olan bexcero dan yapalım dedi saglık ocagı iki doz olanıda yapabiliriz dedi siz hangilerini yaptırdınız bilgi verirmisiniz tesekkurler
AhmetAlanya Boylu0104 ben bexseronun ilk dozunu kacırdım canım... bugun menactra nın a tibi olan ılk dozunu yaptırdım yasından snra 2ncı dozunu snra bexseroyu yaptrcam ıkı doz toplamda 4 doz olucak ıkısıde ayrı tip cnkü sadece menactra yeterlı degıl dedı bugun
MayneymisAltintop İki çeşit vat. Nimenrix iki doz olan bexero üç doz olan olması lazım. Her ikisidr farklı menenjit tipleri için. Biz her ikisinide vurdurduk