Kızlar merhaba. Kızım hastaydı aynı gün de lan damlasına başlamıştık. Antibiyotik klamoks kullanıyordum. Vücudunda lekeler oldu kırmızı. Antibiyotik kaynaklı sanıp kestik ilacı. İyileşince damlaya tekrar başladım bu sefer yine kızarıklık oldu. Sanırım alerji yapan damlaymış. Böyle bir durum yaşayan var mı acaba 😔