Arslann ben sadece onları kullanıyorum. Oğlum çok hareketli yemek yerken önlüğünü çekiştirip ağzına sokmak istiyor, ancak oioinin önlüğü arkadan düğmeli olduğu için çekemiyor, benim için kurtarıcı oldu. Nam nam kaşığı kullanıyorum. Wee baby aldım fiyatı uygun ancak ağza giren kısmı çok büyük. Sadece daha çukur olduğu için çorba veya demir damlası vs verirken onu kullanıyorum. Tüm yemekleri namnamla severek yiyor, dişini de kaşıyor bazen ısırarak. Vakumlu kase de mama sandalyesine yapıştığı için hareket ettiremiyor. Ben öneririm.