Cimcimelerinnnesi Asya03 kullnıyorum canim 20 gunluk kizim var başından beri kullnıyorum memnunum da .
EmineAyan Asya03 ben kullanıyorum. Anadon+rezene+melisa birlikte demliyorum. Bebeğime de 2-3 çay kaşığı veriyum. Hem uykusunu rahat uyuyor hemde gazını çıkarıyor. Ama hergün bebeğe vermiyorum, vücut alışınca etki etmiyor, 2 gün arayla veriyorum
Asya03 Süt arttırıcı özelliği varmış o yüzden kullanıyorum .çevremdeki Kişiler de bebeğe zararı olacağını söylüyorlar
zeynepsena24 Asya03 canım daha kullanmadım ama dün doktor bebeğin gazı için içmemi söyledi . 2-3 çay kaşığı onada ver annesi rahatlar dedi bir zararı olacağını düşünmüyorum
Yasolin Asya03 kızınıza da 2 3 cay kaşığı verebilirsiniz. Zira dinlendiriyor kuzucugu deliksiz uyuyor :)
zeynepsena24 Asya03 hiç bir şey olmaz canım karıştırıp günde iki kere de içebilirsin valla ben bir bardak mamsel emziren anneler için olan çaydan içiyorum bir bardak anason-Rezene bir bardak Melisa 3-4 bardak şekersiz komposto. Ha sütün ne kadar desen çok değil ama gaz sancısını hafifletiyoruz bebişin😂
Asya03 EmineAyan bebeğe vermeye cesaret ister edemiyorum açıkcası ilk +6 ay anne sütü diyorlar bir damla su bile vermeyin diyorlar
EmineAyan Asya03 hasta olunca kaşık kaşık ilaçlaro veriyoruz ama :) doktorlar da öneriyor, doktoruna danışıp deneyebiirsin.
EmineAyan Ayberen kaynatmak yerine demlemenizi öneririm. Bitki çayları kaynayınca ektisini büyük ölçüde kaybediyor
zeynepsena24 [bilinmeyen] dün doktor bize bakso diye bir damla verdi probiyotik tamamen bitkisel dünden beri kakası gazı çok rahat cıkıyor bizde bir çok damla kiraz çekirdeği kemeri ılık havlu vs çok şey denedik ama o damla çok iyi geldi camım doktoruna sorabilirsin sende
Gorursensoyle Ben kendime rezene demlerken içine bir tutam da anason tohumu atıyrun ve kızıma da 2 çay kaşığı içiriyorum 👍
Bsrmrt [bilinmeyen] humananın kimyonlu rezene çayımı, bende 2 gündür kullanıyorum ams sanki bebeğimi dahada şişirdi gibi hissettim olabilirmi acaba