Güzel annelerim bebeğim 5. Ayına gircek bu ayın 20sinde ama hala dönme gibi bişey yok ayaklarını havaya kaldırıyo kendini de kaldırıyo ama sağa veya sola atmıyo. Endişelenmeli miyim ? Kafasını çok güzel tutuyo dediğim gibi ayaklarını kaldırıp kafasını da kaldırıyo bilen anneler bi el atarsa 😅