Ervakts _Nehirim_ kullanıyorum memnunum en başta prima kullanıyorduk malum fiyatlardan ötürü molfix kullanalım daha avantajlı dedik oda aldı başını gitti baby me kullanıyoruz üçünden de memnun kaldık
Merveensarelisa _Nehirim_ ilk cocugumda kullandım bütün bezler pişik yapiyordu sadece e bebeginki yapmadi
Nursena0606 _Nehirim_ kullanıyorum. 100 tane 4 numara bez. Ben memnunum. Daha hiç taşma yapmadı. Pişik vs. De olmadı. Molfix kullanıyordum. 30 tanesi 60 lira olunca buna geçtim. Aynı işi yapıyorlar sonuçta. 😏
Kuzeyin_annesii _Nehirim_ bence prima ile yarışabilecek bir bez. Ben çok memnun kaldım. Yumuşaklığı çok ideal, taşırmadı, iz yapmadı
YusufaArden _Nehirim_ Prima premium care kullanıyordum sonra slepy denedim pişik yaptı baby me geçtim 3 ayllikken 11 aylık hala kullanıyorum memnunum ikinci çocuğum olursa direk baby me alirim
_Nehirim_ YusufaArden kac numara kullanıyorsunuz peki😍benim kızım şuan 8 kilo ama sleepy kullanıyorduk baya dar dı lastik sıkıyordu ama 6 mı alsak diyoruz
YusufaArden _Nehirim_ 9 buçuk kilo civarında 4 numara da oluyor,5 de ama 5 daha rahat oluyor karışık kullanıyorum bı 4 bide 5 almıştım ama bundan sonra 5 alırım Size 4 olur bence ilk 4 alın 50 adet demeyin memnun kalınca devam edersiniz
Kuzeyin_annesii _Nehirim_ benim oğlum da 8.300 4 numara kullanıyorum. Hatta sana prima ve soffio ile karşılaştırma yapıp fotoğraf atayım daha iyi anlarsın
Kuzeyin_annesii _Nehirim_ https://imgyukle.com/i/oauBjv https://imgyukle.com/i/oaupWx Prima 4+ soffio ve baby me 4
Busraaa333 _Nehirim_ Ben kullanıyorum canım bütün bezleri denemiş biri olarak söylüyorum en iyilerinden bence
_Nehirim_ Busraaa333 yaaa çok teşekkürler yarın alınacak o zaman bu bez post daki arkadaşlar baya memnun 😍