syaby bezı kesıp ıcındekı tanecıklerle oyun oynatanlar var, dırekt pamuk degıl mutlaka etkısı olur ama sureklı ve cok fazla maruz kalması gerekır ya da cocuk yutarsa belkı sıkıntı olur. Yanı benımkı tahmın, bı sorun olmazsa doktorunuza, tanıdıgınız saglıkcı falan varsa. Buyuk ıhtımal cok fazla degıldır tek tuk oluyordur. Bızde oyleydı ustelık prıma kullandıgım bez. Sılkeledıkten sonra daha da olmadı raslantı mı artık bılemıyrm umarım işinize yarar🤗🥰 siz sagolun🌺