Oğlum 16 ayını doldurdu 1 haftadır üst ön dişin yanındaki dişi kabarık çıkamadı bi türlü arkalarıda kaşıyo daha sadece 4 dişi var üst ve alt ön dişler 1 haftadır herşeyieline istiyo kendi yemek istyor veriyorum ama bişeyi tutturdumu tutturuyo inada bağlıyo özellikle acıkmaya yakın krize giriyo hiç böyle değildi beni çok zorluyo sadece dişten dolayımı bu huzursuzluk yoksa ataktamı geçiriyo anlamadım gitti bi akıl verin lütfen.