Bebeğim 4 günlük , sarılık geçiriyor fototerapi aldık. Yeterince beslenemiyormuş. Manuel pompa ile sağım. yapıp biberonla veriyorum. Sütüm var ama bebeğim ememiyor yeterince. Mecburen sağıp veriyorum ki ne kadar içtiğini görelim… Şimdi bu süreçte manuel beni çok zorluyor acil şekilde elektrikli almam lazım lütfen kullanıp memnun kaldığınız ürünleri önerir misiniz kızlar 💝