babym22 Lansinoh manuel pompa kullanıyorum. Alttaki pompaya 120 ml sağım yapıyorum; sonra ikiye bölmek istediğimde 60/60 olması gerekirken poşette 90ı geçiyor her paket. Süt saklama poşetiyle sağım biberonunda ml tutmuyor. Siz de farkettiniz mi?
portakalkekk babym22 çünkü biberon sabit ve esas ml biberonda ki oluyor bazı süt saklama poşetlerinde de düşüyor aksine
portakalkekk babym22 varsa elinizde boşa masraf etmeyin üzerine yazın kaç ml ise tarihini de yazın kafanız karışmasın
efelettin Evet benimde öyle oluyordu üzerine tarih yazarken biberondaki cc kaçsa onuda yazıyordum. 20.12.2021 150 cc gibi.