Merhaba. Bir telefon aldım geçen sene. Ürün kusurlu çıktı. Aldığım gün servise verdim. Kaç kez gitti geldi. Hiçbir düzelme olmadı. Vodafone bayiiden almıştım. Onlar sadece servise göndermemizi sağlıyorlar. Telefonun kusurları bitmezmiş gibi yüz okuması ben dışında ablama açılıyor. Yani telefonda gizlilikte yok.. telefonun markası xioami. Normalde 3 kere servise gittikten sinra değişim yapmaları gerekiyor ama yapmıyorlar. Ekranını filan degişmişler sormadan.. 100 liralık koruyucumu çöp etmişler.. ben şimdi tüketici hakem heyetine şikayette bulunacağım ama sorum şu, Vodafone bayiiyi mi xioami yetkili servisi mi yoksa xioami nin kendisini mi şikayet etmeliyim?