Boncuk21 Kızlar 60 cc sütüm çıkıyor ama bebeğim hala aranıyor ağlıyor doymuyor . Mama verince de fazla geliyor sanki kusuyor . Kaç cc ile doyar 1 aylık bebek 🙄
birmelekannesiiio Boncuk21 60 cc yeterli şuanlık, gazı varsada aranır açmış gibi hareketler sergiler 2 saatte bir 60 cc veriyordum ben 1 aylıkken
Fenty Boncuk21 Yenidoğan bebek elini de versen emmek ister bu çok normal aranıyor diye de sürekli meme mama vermek doğru değil. Zamanında yeteri kadar veriyorsan yeterli. Çişine falan bakarsın güzelse sorun yok.
asude456 Boncuk21 memeyi almiyormu bebeğiniz , 60 cc iki göğüstenmi çıkıyor kaç saatte bir sağiyorsunuz
Arelannesi Boncuk21 vallahi benim bebeğim 120 ml içiyor 1 aylık. Sütüm aynı sizin gibi 60 ml falan çıkıyor saginca memeyi çok da emmiyor en başından beri zaten o yüzden siz bebeğinizin tepkilerine bakın doydugunda zaten istemiyor anlıyorsunuz. Benim oğlum 5 buçuk kilo şu an. 3800 doğdu. Gayet rahat doyuyor uyuyor gazı çıkıyor. Bebeğinizi dinleyin. Yetmiyorsa sutunuz mama verin. Bunun bir kriteri olduğunu düşünmüyorum. En doğrusunu bebisiniz gösteriyor zaten. Kusmasi reflü olma ihtimalinden de olabilir başını geriye çok atıyor mu? 4 aya kadar kusmasi da normal zaten. Çok rahatsız ediyorsa 60 ml verin Bi 30 ml hazırlayın biraz kucağınıza dik pozisyonda sırtını sıralayın gaz çıkarın yarım saat sonra 30 ml de verin. Belki daha rahat eder
Boncuk21 birmelekannesiiio gazı yok sanki . Gazı olunca deli gibi ağlayıp ortalığı ayağa kaldırıyordu çğnpü . Teşekkür ederim 🌸
Boncuk21 asude456 önce sağ memeyi reddetti . Sadece solu emiyordu . Sağdaki süt boşa gitmesin meme körelmesin diye sağma makinası aldık . Sağı sağıp verdim . Solu emzirdim . Süt miktarını anlamak için. Birkaç kez ikisini birden sağıp verdim . Sanırım meme reddi tamamen başladı şimdi solu da emmek istemiyor . Zorla emiziriyırum ama 🥲🥲 ne kadar sürecek bilmiyorum
monimom Boncuk21 bebeğin tam kaç haftalik benim oğlum 26 günlük ilk başlarda bu kadar çiş yapıyor du ama son iki haftada azalttı 3 kere fln yapıyor doktor normal dedi şimdi kilo almaya başlar dedi
asude456 Arelannesi kaç saatte bir 120 ml veriyorsunuz oğlum 3 haftalik 2 saatte bir 60-90 arası iciyor normalmi acaba
Arelannesi asude456 3 saatte bir veriyorum en başından beri 3 hastalıktan benim oglumda aynı içiyordu. Doktorlar normal dedi . Güzelde kilo qldi doyunca rahat da uyuyor. Sütümü sagiyorum. Yetmeyen kısma mama takviyesi yapıyorum. Tabi hepsini başında emzirmeye her seferinde deniyorum 10 dakika da olsa.
sincapinannesi Boncuk21 kaşık biberon ya da enjektörle verseniz iyi olur meme reddi o yüzden oluyor biberon kolayıma geliyor
asude456 Arelannesi bende deniyorum ama öyle savaşiyorki çok yoruluyorum emzirmeye çalişirken sağmak daha kolay geliyor açikcasi bide emerken göğsüm çok aciyor ☹️
Arelannesi Boncuk21 biberonla veriyorum evet benim en başından beri emmedi. Her seferinde deneyip süt sagip biberonla verdim. Hala daha da öyle gidiyor. En fazla 10 _15 dakika emiyor sonra uykuya dalıyor. 15 dakika sonra ortalığı yıkıyor mecburen biberonla takviye yapıyorum😊
Arelannesi Boncuk21 bu arada yorum yazdığım tüm forumlarda söyledim neredeyse çünkü çok faydasını gördüm.youtube ve instagramda Dr.osmangonulalan var videolarını mutlaka izleyin derim hafta hafta neyi nasıl yaparsınız dünya kadar videosu var çok bilgilendirmeler bu sayede ben. Çok da işime yaradı. Tek başımayım ailem uzakta diğer türlü sudan çıkmış balık gibi kalicaktim neredeyse
Boncuk21 Fenty ilk başta tek meme veriyordum her emzirmede yani 30 cc veriyordum ondan kilo almadı bence . Dr devlete gittik . Sütünü artır vs dedi . Dinlen , uyu , iyi beslen vs . Yakın zamanda iyi bir dr bulup özele gidicem