27Emir-tufan aldığınız emziği beğenmiyor bnm kullandığımız emziği deneyin şuana kadar bana gelipte bizkmclcuk ne yaptıysam emzik almıyor deyipte su markayı aldım ve hepsi tuttu daha geçen hafta akrabalardan oğlu 4 aylık olmuş emzik almıyor dedi bende e bebekten tomme tippe nin emziğini al dedim damla şeklinde gaz yapmayan modeli yanları düz onu yuvarlak gibi olan model çok sevdi dediler bizim kide chicconun emziğini almamıştı itiyordu kuzucak gibi baktım biberonu boa ken çok güzel çekiyor dedim bu yuvarlak alıcak bunu önerdiler aldin şuan 5 ayın içinde ağzından çıkarmıyor onsuz yatmıyor