3 yasina girecek benim kizim 3 haftq sonra baya bir süredir kiyafet giydirmede sorun yaşıyorum ama şöyle taytini esofmanini giydigi zaman beli cok sıktı diye kendini yerden yere atiyor çorabı hep kisa giymek istiyor bilegini gectigi zaman agliyor oyle boyle degil kiyamet kopuyor cisini bile saatlerce tutuyo taytimi cok çekersin diye tutuyorum falan diye. Bi uzmanla konustum ergoterapi falan dedi duyu butunleme bozuklugu olabilir diye varmi bu konuda bi fikri olan yada bu durumlari yasayan 3 yas sendromu falan olabilir mi acaba sabretmekte zorlanıyorum biraz artik 😔