Merhaba kızlar, bebesi benimki gibi gündüz hiç uyumayan var mı ? Yani bu normal değil ama dünyada tek olmadığımızı bilmeye ihtiyacım var.. Uykudan gözleri kızarıyor dalıyor 10-15 dk sonra mık mık sesler cıkarıp uyanıyor uyumadıkça huysuzlaşıp ağlıyor tüm günümüz böyle geçiyor çok üzülüyorum😔 Sizde durumlar nasıl