Kızlar develete gittim gözün 1 derece dedi gözlük taktı uzağı 5 gündür bulanık goruyordum bide özele gideyim dedim oda sağ goz 1.50 sol 0.50 dedi bu seferde hiç rahat edemedim gözlükte kitabı hiç okuyamıyorum yine 1 Ken bundan iyiydi kafayı yicem ne yapım sizce